Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /CZO_SELEKT/SkrytkaESP
Godziny urzędowania biura Związku Międzygminnego
„Centrum Zagospodarowania Odpadów-SELEKT”:
poniedziałek: 700 - 1600
wtorek do czwartku: 700 - 1500
piątek 700 - 1400
Numery telefonów najczęściej załatwianych spraw:
Nr wewnętrzny 31 - Sprawy windykacji podatkowej
Nr wewnętrzny 135 - Sprawy upomnień
Nr wewnętrzny 128 - Sprawy wyjaśnień płatności, stanów kont do płatności, zwrotów i przeksięgowań opłat
Nr wewnętrzny 125 - Sprawy prowadzonych postępowań podatkowych w celu nałożenia opłaty
Nr wewnętrzny 124 - Sprawy złożenia deklaracji, ich zmiany oraz numerów kont do płatności
Nr wewnętrzny 41 - Sprawy zgłoszeń braku odbioru odpadów oraz nieprawidłowości w ich odbiorze
Zachęcamy do skorzystania z formularza reklamacji zamieszczonego na naszej stronie
internetowej link - https://reklamacje.selekt.czempin.pl/
W celu załatwienia innych spraw (niewymienionych powyżej) prosimy o oczekiwanie na zgłoszenie się sekretariatu